Biedronka na pomoc ginącym gatunkom zwierząt


Jeronimo Martins Polska SA, właściciel sieci sklepów Biedronka, i WWF Polska, organizacja chroniąca przyrodę na całym świecie, w ramach wspólnie przygotowanej akcji postanowiły zwrócić uwagę na rzadkie i zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt.

Jeronimo Martins Polska SA, właściciel sieci sklepów Biedronka, i WWF Polska, organizacja chroniąca przyrodę na całym świecie, w ramach wspólnie przygotowanej akcji postanowiły zwrócić uwagę na rzadkie i zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. Już 22 września, wyłącznie w sklepach sieci Biedronka, pojawią się takie produkty jak puzzle, maskotki i zeszyty, których zakup wesprze projekty WWF.

Jeronimo Martins Polska SA, właściciel sieci sklepów Biedronka, angażuje się w wiele projektów związanych z ochroną przyrody i zwierząt (po raz kolejny wspiera tegoroczną akcję społeczną Zerwijmy łańcuchy, organizowaną przez portal Psy.pl) Kolejnym z nich jest akcja tematyczna przygotowana we współpracy z WWF Polska. Od 22 września do 4 października w sieci sklepów Biedronka będzie można zakupić zeszyty, pluszowe maskotki i puzzle przeznaczone głównie dla dzieci i młodzieży, by poprzez zabawę dowiedziały się, jak wiele zwierząt w Polsce i na świecie jest zagrożonych wyginięciem i jak ważne jest zapobieganie temu zagrożeniu dla przyszłych pokoleń.

więcej