Koty opanowały londyńskie metro


Niestety, tylko na dwa tygodnie, bo na tyle czasu wykupiono powierzchnię reklamową w ramach akcji społecznej Cats no Ads (koty nie reklamy).

Zbiórka pieniędzy w serwisie Kickstarter pozwoliła pomysłodawcom akcji na wykupienie całej przestrzeni reklamowej stacji Clapham Common w Londynie i zapełnienie jej zdjęciami kotów. Tym razem mruczki nie promują adopcji, choć zdjęcia zwierząt wykonano w dwóch brytyjskich schroniskach, lecz pewien problem społeczny.

Akcja ma na celu uwrażliwić mieszkańców Wielkiej Brytanii na problem gospodarowania przestrzenią publiczną i jej zaśmiecenia reklamami. Zdjęciom towarzyszą slogany, których pierwsze litery czytane pionowo tworzą słowo „kot”.

Odpoczynek od chaosu reklam potrwa przez dwa tygodnie. Brytyjczycy mogą w tym czasie odetchnąć. Wszak koty uspokajają. Także te tylko fotograficzne.