Mafia na rzecz kotów


Mafia z Piotrem Cyrwusem na czele powraca. Tym razem będą zbierać fundusze na pomoc kotom z Fundacji Miasta Kotów. Miniserial wykorzystujący motywy znane z gangsterskich filmów to główny element kampanii społecznej „Mafia w Sieci”.

„Słuchaj, jest interes do zrobienia… Możesz pomóc Fundacji Miasto Kotów, wystawiając swój przedmiot i licytując aukcje. Dzięki temu zadbasz z nami o bezdomne koty, nakarmisz je i wyleczysz.”

Mafia z Piotrem Cyrwusem na czele powraca. Tym razem będą zbierać fundusze na pomoc kotom. Miniserial wykorzystujący motywy znane z gangsterskich filmów to główny element kampanii społecznej „Mafia w Sieci”. Jest ona kontynuacją kampanii sprzed czterech lat. Z przymrużeniem oka podejmuje temat bezdomności zwierząt.

Nie zmienił się styl humoru bohaterów, którzy w każdym odcinku serwują internautom niewybredne żarty. Po raz kolejny nie oszczędzają funkcjonariuszy policji (pieszczotliwie nazywanych psami) i siebie nawzajem.

Tym razem mafia pod kierownictwem Piotra Cyrwusa w ramach układu zawartego z policją musi podjąć pewne działania charytatywne i pomóc w zbiórce funduszy na koty. W tym celu członkowie gangu postanawiają zostać youtuberami i z tego czerpać zyski. Każdy odcinek to inny pomysł na biznes online. Na początek zakładają kulinarnego vloga.

Co z tego wyniknie, można się przekonać, zaglądając na kanał YouTube Charytatywni.Allegro.pl. Kolejne odcinki będą pojawiały się co wtorek o 12:00.

Pomóc można na dwa sposoby: poprzez licytację jednego z mafijnych pakietów lub kupno cegiełki „Piątaka dla bezdomniaka”.

Mafijne pakiety to specjalne zestawy gadżetów, które nawiązują do fabuły poszczególnych odcinków „Mafii w Sieci”. Wśród nich znalazły się: więzienna micha (miska, kubek, fartuch, nasiona rukoli), łydka jak drewutnia (spodnie dresowe, frotka na czoło, bidon i skakanka) oraz pakiet gangstera (zapalniczka szefa, kieszonkowa piersiówka, eleganckie spinki do mankietów i podkład muzyczny z „Ojca chrzestnego”). W skład każdego zestawu wchodzi też zdjęcie z podpisami wszystkich członków mafii.

Ponadto platforma Charytatywni.Allegro.pl umożliwia jeszcze jeden rodzaj pomocy – wystawianie na aukcje przedmiotów, które mogą stać się obiektem pożądania licytujących.

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Virtual Brain, produkcją zajął się Timecode. Obsada spotu: Piotr Cyrwus, Michał Czernecki, Marcin Sztabiński, Piotr Bujnowski, Krzysztof Kiersznowski, Bohdan Łazuka.


źródło: marketing-news.pl; http://charytatywni.allegro.pl/mafiawsieci