Uśmiech Pupila 2011


Z początkiem września ruszyła akcja promocyjna Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt „Uśmiech pupila”, której celem jest zwrócenie uwagi na higienę jamy ustnej psów i kotów.

Z początkiem września ruszyła akcja promocyjna Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt „Uśmiech pupila”, której celem jest zwrócenie uwagi na higienę jamy ustnej psów i kotów.

Polega ona na konsultacjach stomatologicznych, które weterynarze będą przeprowadzać za symboliczną złotówkę. Wskażą problemy i sposób leczenia, a także podpowiedzą, jak skutecznie zapobiegać chorobom dziąseł i zębów. Akcja potrwa do końca września w lecznicach weterynaryjnych w całej w Polsce – lista tych, które zgłosiły swój udział, jest dostępna na www.usmiechpupila.pl.

Pierwsza edycja akcji odbyła się w 2003 r. – wzięło w niej wtedy udział około 700 lecznic na terenie całego kraju. W 2009 r. w ciągu miesiąca przebadano aż 9 tys. czworonogów.
 
 
 
Program zorganizowany jest przez firmę Hill’s Pet Nutrition we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt.
Patronat medialny objął miesięcznik „Mój Pies”, serwisy www.koty.pl oraz www.psy.pl.