18.09.2016

Koty opanowały londyńskie metro

author-avatar.svg

Koty.pl

Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Niestety, tylko na dwa tygodnie, bo na tyle czasu wykupiono powierzchnię reklamową w ramach akcji społecznej Cats no Ads (koty nie reklamy).

fot. screen YouTube

Zbiórka pieniędzy w serwisie Kickstarter pozwoliła pomysłodawcom akcji na wykupienie całej przestrzeni reklamowej stacji Clapham Common w Londynie i zapełnienie jej zdjęciami kotów. Tym razem mruczki nie promują adopcji, choć zdjęcia zwierząt wykonano w dwóch brytyjskich schroniskach, lecz pewien problem społeczny.

Akcja ma na celu uwrażliwić mieszkańców Wielkiej Brytanii na problem gospodarowania przestrzenią publiczną i jej zaśmiecenia reklamami. Zdjęciom towarzyszą slogany, których pierwsze litery czytane pionowo tworzą słowo „kot”.

Odpoczynek od chaosu reklam potrwa przez dwa tygodnie. Brytyjczycy mogą w tym czasie odetchnąć. Wszak koty uspokajają. Także te tylko fotograficzne.

 

Podziel się tym artykułem:

author-avatar.svg
Koty.pl

Koty.pl to portal tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.

Koty i Psy - E-booki (1).png

Pobierz darmowy poradnik!

Zapisz się na newsletter i odbierz ebook „Poznaj całą prawdę o kotach” całkowicie za darmo

Zapisz się


REKLAMA zniknie za 10s

REKLAMA zniknie za 10s