Myślisz o kotku?


Nie mają sponsorów. Nikt na nich nie zarabia. Są w pełni niekomercyjną, oddolną akcją społecznościową. I idą jak burza. Ich twarzą są plakaty z kocią i psią rodziną.

Właśnie wystartowała kampania społeczna promująca świadome i odpowiedzialne decyzje dotyczące adopcji czy zakupu zwierząt. Nie ma sponsorów, nie jest to akcja komercyjna, powstała oddolnie z myślą o trudnym okresie wakacji i rosnącej liczbie bezdomnych zwierząt.
wyrzucone.pl to kampania społeczna, której siłą są ludzie. Ma własną stronę www oraz fanpage – i idzie jak burza!

„Wyrzucone. Porzucone. Niechciane. Nie zasługują na taki los. Nie decyduj o przyjęciu pod swój dach zwierzaka pochopnie. Pamiętaj, że Twoja decyzja jest nieodwracalna.”

„Jeśli myślisz o piesku lub o kotku, możesz teraz stanąć przed tą decyzją, przemyśleć ją i dosłownie poczuć jej konsekwencje… przekonać się o jej odpowiedzialności… i nieodwracalności.”

„5 czy 6 tygodni to stanowczo za młody wiek, by odrywać zwierzę od matki – malec dopiero uczy się zachowań socjalnych, a do 12 tygodnia życia chronią go przeciwciała zawarte w mleku mamy. Nie ulegaj modzie. Odczekaj, aż upatrzony przez Ciebie czworonóg skończy nawet 12 tydzień życia.”

To tylko wybrane hasła kampanii.

Jak dołączyć do akcji?  – zajrzyjcie na www.wyrzucone.pl oraz Facebook: https://www.facebook.com/wyrzuconepl

Zachęcamy również – lajkujcie, udostępniajcie, zapraszajcie znajomych i nieznajomych, drukujcie i rozklejajcie plakaty – niech do największej ilości osób dotrze prosty i mocny przekaz o odpowiedzialności za zwierzę, któremu daje się dom.