29.05.2015
Myślisz o kotku?
Koty.pl
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Nie mają sponsorów. Nikt na nich nie zarabia. Są w pełni niekomercyjną, oddolną akcją społecznościową. I idą jak burza. Ich twarzą są plakaty z kocią i psią rodziną.
fot. wyrzucone.pl
Właśnie wystartowała kampania społeczna promująca świadome i odpowiedzialne decyzje dotyczące adopcji czy zakupu zwierząt. Nie ma sponsorów, nie jest to akcja komercyjna, powstała oddolnie z myślą o trudnym okresie wakacji i rosnącej liczbie bezdomnych zwierząt.
wyrzucone.pl to kampania społeczna, której siłą są ludzie. Ma własną stronę www oraz fanpage – i idzie jak burza!
„Wyrzucone. Porzucone. Niechciane. Nie zasługują na taki los. Nie decyduj o przyjęciu pod swój dach zwierzaka pochopnie. Pamiętaj, że Twoja decyzja jest nieodwracalna.”
„Jeśli myślisz o piesku lub o kotku, możesz teraz stanąć przed tą decyzją, przemyśleć ją i dosłownie poczuć jej konsekwencje… przekonać się o jej odpowiedzialności… i nieodwracalności.”
„5 czy 6 tygodni to stanowczo za młody wiek, by odrywać zwierzę od matki – malec dopiero uczy się zachowań socjalnych, a do 12 tygodnia życia chronią go przeciwciała zawarte w mleku mamy. Nie ulegaj modzie. Odczekaj, aż upatrzony przez Ciebie czworonóg skończy nawet 12 tydzień życia.”
To tylko wybrane hasła kampanii.
Jak dołączyć do akcji? – zajrzyjcie na www.wyrzucone.pl oraz Facebook: https://www.facebook.com/wyrzuconepl
Zachęcamy również – lajkujcie, udostępniajcie, zapraszajcie znajomych i nieznajomych, drukujcie i rozklejajcie plakaty – niech do największej ilości osób dotrze prosty i mocny przekaz o odpowiedzialności za zwierzę, któremu daje się dom.
Koty.pl to portal tworzony przez specjalistów, ekspertów ale przede wszystkim przez miłośników zwierząt.