PukPukKot


Tak można najprościej przetłumaczyć tytuł nowej kampanii reklamowej Nissana. W oryginale nazywa się NekoBanBan czyli KnockKnockCats.

Tak można najprościej przetłumaczyć tytuł nowej kampanii reklamowej Nissana. W oryginale nazywa się NekoBanBan czyli KnockKnockCats.
Kampania ma na celu edukację kierowców w zakresie specyficznych kocich zachowań związanych z autami. Otóż, gdy tylko temperatura powietrza spadnie blisko zera stopnia Celsjusza, mruczki instynktownie szukając ciepła, często chowają się pod maskami samochodów, blisko silników, które dość długo trzymają ciepło.
Reklamowy filmik Nissana zachęca kierowców, by przed ruszeniem w drogę sprawdzali, czy gdzieś pod maską auta nie schował się mruczek. Wystarczy postukać w maskę samochodu, by wypłoszyć zwierzęta, tym samym ratując je przed kalectwem lub śmiercią.


W ramach tej samej akcji Japończycy zachęcają również do umieszczania na autach naklejek z wizerunkiem kota za samochodowym kołem.

 

Jak sądzicie – czy podobna kampania spotkałaby się ze zrozumieniem także polskich kierowców?