Bitwa o koci gadżet – ludzie rozkładali namioty przed sklepami

Limitowany koci kubek stał się obiektem gorącego pożądania klientów znanej sieci kawiarni.

Kocie gadżety przeznaczone dla ludzi bywają naprawdę zachwycające. Kto z nas nie wzdychał np. do kociego etui na telefon albo zabawnej torby z nadrukiem w mruczki? Rzadko jednak się zdarza, by tego typu przedmioty budziły niezdrowe emocje – chyba, że mamy do czynienia z czymś wyjątkowo uroczym i… limitowanym. Czymś takim, jak koci kubek z najnowszej kolekcji sieci Starbucks.

Limitowany gadżet dla kociarzy

W ubiegły wtorek w chińskich kawiarniach sieci Starbucks do sprzedaży weszły specjalne kubki w kształcie kocich łapek. Naczynie z limitowanej kolekcji kosztuje ok. 199 juanów (ok. 110 zł) – nie należy więc do szczególnie tanich. Wygląda jednak na to, że w tym przypadku cena nie ma znaczenia, bo chętnych za zakup było znacznie więcej niż samych kubków.

View this post on Instagram

#starbucks2019 🌸스타벅스 중국 벚꽃 MD 2/26출시 ➕벚꽃 발바닥 더블월 머그 177ml . . 🔥해당제품 플미가 많이붙어서 현재 판매 미정입니다. (문의 죄송하지만 안받습니다🙏) . . . . #starbucks #starbuckschina #starbuckssakura #스타벅스 #스타벅스중국 #스타벅스더블월 #스타벅스더블월글라스 #스타벅스글라스 #스타벅스벚꽃md #스타벅스벚꽃

A post shared by 해피데이(해데) (@____happy_day____) on

Jak donoszą lokalne media, dzień przed uruchomieniem sprzedaży przed wieloma chińskimi Starbucksami ustawiały się kolejki – niektórzy rozbijali nawet namioty. Kilkadziesiąt godzin później emocje sięgnęły zenitu, a w niektórych przypadkach wręcz wymknęły się spod kontroli.

Bitwa o koci kubek

W internecie od kilku dni krążą nagrania, na których utrwalono gorszące sceny rozgrywające się w chińskich kawiarniach. Doszło do przepychanek, a nawet bójek – amatorzy kocich kubków wyrywali je sobie z rąk, ku uciesze postronnych obserwatorów. Czy wam również przypomina to słynne „walki w Lidlu”?

Jak nietrudno zgadnąć, kubki z kocimi łapkami błyskawicznie się wyprzedały. Nie oznacza to jednak, że są całkowicie niedostępne – jak to zwykle bywa w podobnych sytuacjach, część gadżetów można odkupić w internecie, oczywiście w odpowiednio wyższej cenie. Przebitki są naprawdę wysokie, co dodatkowo rozwściecza tych, którym zabrakło szczęścia…

Nic straconego

Czy, podobnie jak Chińczyków, zauroczyły was kubki z motywem kociej łapki? Obawiamy się, że te ze Starbucksa mogą być trudne do zdobycia (sieć wprowadziła je do sprzedaży tylko w Chinach i na Tajwanie). Jeśli jednak nie zależy wam na logo firmy, bardzo podobne kubki możecie znaleźć w popularnych serwisach aukcyjnych. Ceny zaczynają się od ok. 12$ za sztukę (ok. 45 zł) – czy warto? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami.

Czy są tu fani kocich kubeczków? Pochwalcie się w komentarzach!

źródło: pop.inquirer.net

Autor: Agata Kufel