Bitwa o koci gadżet – ludzie rozkładali namioty przed sklepami


Limitowany koci kubek stał się obiektem gorącego pożądania klientów znanej sieci kawiarni.

Kocie gadżety przeznaczone dla ludzi bywają naprawdę zachwycające. Kto z nas nie wzdychał np. do kociego etui na telefon albo zabawnej torby z nadrukiem w mruczki? Rzadko jednak się zdarza, by tego typu przedmioty budziły niezdrowe emocje – chyba, że mamy do czynienia z czymś wyjątkowo uroczym i… limitowanym. Czymś takim, jak koci kubek z najnowszej kolekcji sieci Starbucks.

Limitowany gadżet dla kociarzy

W ubiegły wtorek w chińskich kawiarniach sieci Starbucks do sprzedaży weszły specjalne kubki w kształcie kocich łapek. Naczynie z limitowanej kolekcji kosztuje ok. 199 juanów (ok. 110 zł) – nie należy więc do szczególnie tanich. Wygląda jednak na to, że w tym przypadku cena nie ma znaczenia, bo chętnych za zakup było znacznie więcej niż samych kubków.

Jak donoszą lokalne media, dzień przed uruchomieniem sprzedaży przed wieloma chińskimi Starbucksami ustawiały się kolejki – niektórzy rozbijali nawet namioty. Kilkadziesiąt godzin później emocje sięgnęły zenitu, a w niektórych przypadkach wręcz wymknęły się spod kontroli.

Bitwa o koci kubek

W internecie od kilku dni krążą nagrania, na których utrwalono gorszące sceny rozgrywające się w chińskich kawiarniach. Doszło do przepychanek, a nawet bójek – amatorzy kocich kubków wyrywali je sobie z rąk, ku uciesze postronnych obserwatorów. Czy wam również przypomina to słynne „walki w Lidlu”?

Jak nietrudno zgadnąć, kubki z kocimi łapkami błyskawicznie się wyprzedały. Nie oznacza to jednak, że są całkowicie niedostępne – jak to zwykle bywa w podobnych sytuacjach, część gadżetów można odkupić w internecie, oczywiście w odpowiednio wyższej cenie. Przebitki są naprawdę wysokie, co dodatkowo rozwściecza tych, którym zabrakło szczęścia…

Nic straconego

Czy, podobnie jak Chińczyków, zauroczyły was kubki z motywem kociej łapki? Obawiamy się, że te ze Starbucksa mogą być trudne do zdobycia (sieć wprowadziła je do sprzedaży tylko w Chinach i na Tajwanie). Jeśli jednak nie zależy wam na logo firmy, bardzo podobne kubki możecie znaleźć w popularnych serwisach aukcyjnych. Ceny zaczynają się od ok. 12$ za sztukę (ok. 45 zł) – czy warto? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami.

Czy są tu fani kocich kubeczków? Pochwalcie się w komentarzach!

źródło: pop.inquirer.net

Autor: Agata Kufel